Virtuele Conferenties en Beurzen
Virtuele conferenties en beurzen zijn succesvolle en krachtige tools voor organisaties van elke omvang.
Overzicht conferentiebeheer
Om succes te garanderen tijdens het hosten van een conferentie, tentoonstelling of beurs, heeft u de juiste technologie nodig om uw evenement van stroom te voorzien.
Geweldige evenementen gebeuren niet zomaar. Er is goed beheer en de juiste tools voor nodig. DutchExpo heeft een geïntegreerde beheeroplossing ontwikkeld waarmee u uw meest complexe evenementen naar een hoger niveau kunt tillen, zodat u uw bedrijf kunt laten groeien, klanten kunt behouden, werknemers kunt inspireren en uw ROI kunt maximaliseren.
Virtual event platforms enable events, such as:
Virtuele b2c en b2b evenementen
Virtuele in-house beurs
Virtuele road shows
Virtuele medewerkers evenementen
Virtuele training beurs
Gesprekken, presentatie, interactie, contacten consolideren en nieuwe contacten leggen - dit zijn de belangrijkste punten van elk evenement - inbegrepen in een virtueel evenement. Als aanvulling op fysieke evenementen of als puur virtuele vakbeurs, training of in-house expositie. De voordelen van een virtueel evenement zijn duidelijk: enorme tijd- en kostenbesparingen voor alle betrokkenen, de personeelskosten zijn laag, het bereik van uw evenement wordt vergroot en u beschikt over een innovatieve marketingtool. Virtuele evenementen met DutchExpo kunnen snel en eenvoudig worden gerealiseerd en het technische werk wordt aan ons overgelaten.
Virtuele Werknemersevenementen
Geef exposanten of verkoopteams tools om leads te verzamelen en na het evenement op te volgen. Koppel leads aan uw CRM-systeem om de ROI te volgen en de impact van uw evenement te demonstreren.
Kostenreductie is een groot voordeel bij het organiseren van een virtueel intern evenement, omdat de deelnemers aan het evenement geen reiskosten hoeven te betalen. Dit maakt het organiserende bedrijf ook een pionier door het verminderen van milieubelasting. Er zijn tal van manieren om een intern bedrijfsevenement te houden: interne veld kick-off meetings en R & D-conferenties zijn twee populaire voorbeelden. Aangezien dergelijke evenementen vaak worden gebruikt om vertrouwelijke informatie uit te wisselen, zijn zeer hoge beveiligingsnormen vereist: een enorm voordeel van onze DutchExpo-technologie.
De eenvoudigste manier om werknemers te informeren over de voordelen die de organisatie hen biedt, is door middel van een virtuele voordelenbeurs. In een interactieve omgeving leren werknemers de uitkeringen kennen en leren ze over hun beste opties.
Met behulp van brochures, webinars en presentaties kunnen medewerkers weloverwogen beslissingen nemen. In het geval van verwarring kunnen ze via audio-, video- en tekstchat contact opnemen met aanbieders van secundaire arbeidsvoorwaarden.
Een online voordelenbeurs verlaagt de kosten van vliegen bij uitkeringsaanbieders voor een informatiesessie, biedt meetbare inzichten en maakt het hele proces gemakkelijker voor alle betrokkenen.
Virtuele Carrièrebeurzen
Ons virtuele evenementenplatform is ontwikkeld met HTML5 voor een naadloze mobiele ervaring en platformonafhankelijke ondersteuning. We geven u een virtuele verbinding waar uw kandidaten overal van kunnen genieten.
| PERSOONLIJKE KLANTENSERVICE OP WERELDWIJDE SCHAAL
U bent nooit te ver weg voor ondersteuning op maat. Met onze ervaring met beurzen kennen we het belang van persoonlijke begeleiding. Onze vertegenwoordigers zijn beschikbaar, dus u hoeft zich nooit zorgen te maken dat u iemand bereikt. |
| BEREIK EEN GROTER AANBOD VAN KANDIDATEN
Of u nu de grens overgaat of op zoek bent naar een lokale kandidaat, virtuele banenbeurzen helpen u het publiek te vinden waarnaar u op zoek bent. Met een grotere pool aan kandidaten vind je het beste talent voor jouw bedrijf of organisatie. |
Hoewel vacaturesites sterk zijn in de digitale industrie, moeten ze voortdurend evolueren en blijven innoveren. Een manier om dit te doen is door uw kandidaten uit te nodigen voor virtuele carrièrebeurzen. Met een overvloed aan vacatures binnen handbereik. Virtuele beurzen zijn de volgende grote stap in de door technologie gedreven wereld van vandaag. Werkgevers chatten graag met potentiële werknemers via de chatopties en kunnen zoveel informatie over hun merk delen als ze willen. Uw toekomstige werknemers willen online communiceren - niet alleen voor persoonlijk amusement, maar ook voor het vinden van een baan! Naast een groter bereik hebben virtuele carrièrebeurzen ook andere voordelen: dergelijke evenementen bereiken niet alleen startende professionals, maar ook ervaren professionals die niet actief op zoek zijn naar een baan en die geen fysieke carrièrebeurzen bijwonen. Een virtuele carrièrebeurs kan door meerdere bedrijven gezamenlijk worden georganiseerd om zichzelf als potentiële werkgevers te presenteren; of een enkel bedrijf maakt gebruik van de exclusiviteit van hun eigen virtuele carrière-evenement.
Virtuele Pers- en Marketingevenementen
Online evenementen kunnen zowel worden gebruikt om nieuwe leads te genereren als om te communiceren met bestaande klanten, zakenpartners en de pers. Hier kan informatie via video worden verzonden in het Keynote Theater of in virtuele stands. Daarnaast is het mogelijk om rechtstreeks te communiceren met klanten, partners en vertegenwoordigers van de pers door de integratie van privéchats en openbare groepschats.
Marketinggroepen kunnen enorm profiteren van virtuele beurzen. Door hun klanten netwerkmogelijkheden te bieden, kunnen ze het succes van hun klanten verzekeren. Kranten en radiostations hebben al een groot publiek, maar hebben misschien hulp nodig om ze allemaal bij elkaar te brengen.
Voor marketinggroepen is marketing voor de virtuele beurs een eitje. Via outlets als social media en advertentieplatforms kun je de beurzen op de markt brengen voor een groot publiek. We helpen je bij elke stap!
Bespaar tijd, genereer bewustzijn en toon het rendement van uw evenementinvestering met onze evenementoplossingen.